Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

the weekend

Publicerad 2010-08-02 11:50:22 i Allmänt

Helgerna går så förbaskat snabbt!
Ifredags åkte vi till tyskland, jag mammi,pappi,jenny och Brittmarie!
fick köpt en del cider och vodka(: så nu klarar man sig nog ett tag!
På hemresan satt man pall i 4 timmar, tyska båten är inge rolig att åka, men man fick sig ett gott skratt åt dessa patetiska invandrare det finns, tror fan ta mej att dom bestämmer överallt OM ALLT! Jävligt irriterande, kom för fan inte hit och tro att ni bestämmer, ni kommer till VÅRT land, följ då våra regler och lagar osv, skapa inte egna eller ta med era från hemlandet! BLIR SÅ LACK!
utöver det va det en trevlig dag :)
I lördags var vi först en runda på Gislövs marknad med Micael Theres och Malte, Vi vann en maaaassa gosedjur till Malte så nu kan han nog måla väggarna med dom:P Tiden bara rusade iväg så slutade med att jag fick stressa som en jude för jag skulle till Lödde på kvällen och festa. Kommer få stressmage så som jag alltid får stressa!
körde bil dit så fick ju sova där till söndag, hade jätte trevligt både hos Plym och på Breeze, måste göra en repris nästa helg för jag glömde min kamera så kunde inte fota, jag glömmer ALDRIG min kamera annars, men så går det när man får stressa! Men nästa helg kör vi utan absinth för det är det räääääligaste skitet jag smakat!
Söndagen blev nååååågot seg, så mör jag va i kroppen, låg i sängen exakt hela dagen !
så h'nde absolut ingenting igår...eller jo jag möblera om i rummet bara!

Idag händer det nog heller ingenting speciellt, vädret är skiiit så ute vill man inte va, blir kanske att man städar, det behövs! Sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda.

Läste förresten idag att det varit skottlossning på min gata, en kvinna som blivit skjuten i bröstet , nu vågar man ju förfan snart inte gå ut längre..vart fan är världen på väg? inte fan tänker/vill jag sätta några barn till denna världen, den är hemsk och den går utför! Vad sägs som att införa hårdare straff, 1 år för ett mord är ju SJUKT, medans man kan få 10 för fiffling med pengar...är ni helt jävla blåsta i skallen era fnask!!! Inför samma hårda straff som dom har i Amerika så kanske inte där springer massa bortblåsta psykade KIOSKMONGOS och skjuter och dödar folk. SÄtt dom bakom lås och bom för alltid, vi behöver dom inte!!


!Så nu har jag nog avreagerat mig lite, nu kommer de lite söta bilder på min brorson, som vilken dag som helst kommer bli storebror:D 






Ingen har så söt brorson som jag har, så det är så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela