Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Rör på fläsket kvinna!

Publicerad 2010-08-10 22:26:12 i Allmänt


Framifrån!

Sidan , drar in magen


Från sidan igen, fast uatn indragen mage :P

Anledningen till att jag lägger upp bilderna är för att jag har intalat mig själv att det är dags och börja träna, få igång konditionen igen, få fastare kropp och hela den biten.
Började redan ikväll, och förhoppningsvis fortsätter min motivation , den har aldrig gjort det innan men denna gången ska det fan gå!
Och NEJ jag påstår inte att jag är FET, utan bara att jag vill få fastare kropp och trivas med mig själv,Capische? för om jag inte själv trivs i min kropp och tycker om den så varför skulle någon annan göra det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela