Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En jävla massa snö

Publicerad 2009-12-20 19:59:53 i Allmänt


Jag och syrran va ute och lekte med Kenzo en stund i snön innan idag.


Denna helgen har varit den tråkigaste genom tiderna i Fredags va jag bara hemma med Familjen
igår va det tänkt att jag först skulle till malmö med syrran sen på innebandy med Sandra sen möjligen Fest på kvällen. JOVISST, inget av det blev av eftersom jag vaknade 3 på natten med extrema magsmärtor,och denna gången hjälpte absolut INGENTING, prövade allt, riskudde,mina klassiska isklampar, tog till och med två superheta bad, men näe inget bet på det denna gången, blev väldigt frustrerad och började få panik då smärtan va så extrem att den inte gick att hantera:| dessutom spydde jag som en kalv och ena stunden frös jag som fan och andra stunden va de som man låg i en bastu:/ ..såg och vred och vände mig hela natten och dagen och vid 12.30 ungefär va de så extremt att krokodiltårarna kom fram och pappa va villig och ringa ambulans.
Vi trodde att akuten här hemma var nerlagd helt, men de visade sig att de va öppen på "halvtid":P
Så fick kämpa mig upp från sängen och klä på mig så åkte jag och pappa dit . innadess ahde dom ringt sjukvårdsupplysningen elelr va fan det heter, den dumme fan i telfonen trodde jag åkt på vinterkräksjukan, mjo VISST, jag har vinterkräksjukan titt som tätt och har haft de nu i 2,5 år^o) seriöst.
aja, väl på akuten fick vi vänta och vänta och vänta... verkligen inte kul när man sitter och har dö ont.
Och brevid sig har man en flodhäst som sitter och hostar rätt ut.. säger bara en sak är glad att jag är vaccinerad mot svininfluensan. men men, när man ÄNTLIGEN blir uppropad och tänkte äntligen får man bli undersökt. mjo visst up your face typ.. fick sitta och vänta ännu mer i det där jävla undersökningsrummet.
När läkaren väl kom in va hon super otrevlig och verkade ha skitbrått:S ,
Hon undersökte lungor hjärta, och klämde och kände och hade sig och så säger hon liknande" ja vi har inte tid och göra massa tester och röntgen och sånt där, så jag skriver ut medicin till dig" KÄRRINGJÄVEL tänkte jag. den medicinen hon skrev ut hade jag 2 minuter innan sagt att jag testat förut med 500 andra medicinsorter och den hjälper inte... men iallfall så trodde hon jag hade magkatarr och jag skulle själv kontakta min vårdcentral för att göra en gastroskopi... så egentligen hjälpte inte de där sjukhusbesöket så jääävla mycket, KÄRRING KÄRRING KÄRRING! Hoppas iallfall på att få göra en sån där gastroskopi så man kanske kan få reda på vad som egentligen pågår med min mage...
nåja, var väl hemma igen vid 4 tiden skulle jag tro...hade fortfarande ont i magen dock inte lika mycket men ont hade jag. tog en tablett som jag fått utskriven och la mig och vila.. så allt som allt hade jag ont i min mage i 18 timmar och i vanliga fall brukar de försvinna mellan 3-7 timmar.

Idag är det söndag.. Mamma väckte mig halv 11 då ville jenny till malmö och jag ville bara sova eftersom jag inte fick de natten till lördag.. men snäll som man tvunget är alltid så gick jag upp och gjrode mig iordning...
På mobilia fick jag världens huvudvärk så vi åkte hem igen(A) .. vilade lite, åt och sen gick vi ut och lekte en stund med Kenzo.Så hela denna helgen ahr varit totalt jävla meningslös och übertråkig.

Imorgon är det måndag. och 3 dagar kvar till julafton:/ och jag längtar inte ett dugg så jag måste vara allvarligt sjuk....men iallafall imorgon får vi se vad som händer, vet ju aldrig hur jag mår längre..
Tisdag blir det kanske kulturhuset:)
Och onsdag måste jag(om jag inte gjort de innan) handla de sista julklapparna:|
Och på torsdag är det julafton. ska hem till bror min och fira där .. vi blir en del(:
Vi ska bland annat spela paketleken det är nog höjdpunkten på julafton numera..
iallfall till och börja med för det brukar sluta med att alla tar mina paketer och jag blir utan en enda och då slutar det med att jag blir jävligt sur och vrång......

Fredag blir det kanske Magasinet , hoppas på det iallafall

nu tänker jag inte skriva mer era nyfikna mongon...
tänekr dock lägga in någon bild till från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela