Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En del har hänt den senaste tiden, både gott och ont!

Publicerad 2009-12-02 15:51:29 i Allmänt



Som ni ser så har jag raderat massa gamla inlägg då de tillhör mitt gamla liv och inte vill minnas den tiden i onödan....
Mycket har hänt den senaste tiden...  lever nu mera som "änka" om man får säga så fast personen i frågan inte är död....va väääldigt jobbigt ett tag, men nu börjar jag smälta det och inse att det är lika bra och gå vidare.
Finns ju massa andra killar där ute som Theres brukar säga....och ja det finns väl de ,kanske har en på kroken redan....nej nu ljög jag nog:P, menmen....
Vet inte vilken ordning jag ska ta allt i då de hänt en del, så det får bli lite huller som buller...
I lördags va jag ute och festa med MINA kompisar , och det va vääääldigt länge sen.. va helt okej:)
Sen i måndags har jag umgåtts med Natti:D har varit med henne i stallet igår och idag... har blivit lite småkär i en häst där som kallas Henke:D kanske ska börja "ta hand "om honom så man har något och göra på all sin lediga fritid....i måndags va vi först på mc dondalds och käka.. satt där en stund och snacka sen körde vi en sväng till Petra där vi satt till 23.30 och snacka. och jäääävlar va dom mobba mig för jag RÅKADE säga att jag va sugen på magasinet till helgen igen:P ... blev ett himla snack omd et och väääldigt mycket skratt...men det va kul(: tur man kan roa någon.... Igår efter jag och natti va i stallet så åkte vi till arbetsförmedlingen på informationsmöte(TRÅKIGT) men man va "aktiv" som dom kallar de.... sen körde vi hem till henne så hon kunde äta..mamma scans köttbullar... BLÄÄÄÄÄÄÄ!
långt om länge körde vi för att handla något gott... körde först så jag kunde kolla mitt konto och snacka om överraskning .. hade fått massa pengar:D så det kändes väldigt skönt...körde til lwillys handlade sallad och julmust sen stack vi hem till mig och snacka och kollade på tv... alltid trevligt:D....och på willys hände en rolig sak som jag också kommer bli mobbad för:P
när jag stod i kassan så rullade vår kiviks ciderflaska fram till kassabiträdet och den dumme fan frågar"Har ni legitimation" natti och jag kollade på varandra precis som va fan!!! men jo då fick jag visa mitt körkort för där va HELA 0,3% alkolhol i flaskan.... förhelvete säger jag bara-......det va ju liide pinsamt.

Idag har vi varit i stallet igen, jag pyssla om Henke lite(a) ... sen stack jag hem och kasta i mig lite mat och duscha av mig osv... för sen va de dags och köra till min bror så fort pappa kom hem för att passa Malte och här sitter jag nu.. malte sover har nog aldrig varit med om att han varit så "snäll" och ha och göra med.. han ahr bara skrattat och lekt och suttit fint i soffan,.. PAFF!
Ikväll får vi se vad som händer, kanske träffa Natti igen.. det va ju så länge sen.. HAHA

Helgen kanske kan bjuda på en del:D

och ja btw.. natti och jag och kanske Petra ska göra en roadtrip till.. håll i er.... ULLARED! i nästa vecka;D det kan bli väldigt skoj....

glömde dessutom berätta att jag fick ännu en överraskning idag när jag kom hem från stallet(börjar tro att jag lever någon annans liv) .. iallafall, skulle få ut ännu mer pengar imorgon och jag klagar INTE!!
nu är jag rik, ska köpa julklappar,roa mig, handla lite till mig själv och försöka spara lite:D

nu orkar jag faktiskt inte skriva mer...så här mycket har jag inte skrivit på år och dar... menmen nu har ni haft lite och läsa iallafall..

"ibland saknar jag dom där jätte mysiga stunderna" men förhoppningsvis upplevs dom snart igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela