Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ett gott jävla nytt år ska det bli!!!!

Publicerad 2009-12-30 23:36:20 i Allmänt

Jaha. då är vi snart inne på den sista dagen på detta året...helt jävla sjukt, vart tar tid vägen:S
Snart sitter man väl på ålderdomshemmet och minns inte vad man själv heter om tiden ska gå så här snabbt....

Ja julen är förbi... för en gångsskull tycker jag det är skönt,då denna julen kändes ensam och dyster.
Minns knappt vad som hänt sen dess..
Har varit mycket festande, har återgått till mitt "gamla" liv nästintill, fast det är skoj;D
Senast i lördags va det fest, magasinet blev det för det va sista 20+ innan dom stängde:|, vart fan ska man gå sen då? jävla håla....
Förfestade iallafall först hos natti, sen drog vi vidare till Holm&Ola där de fanns mer folk, sen gick vi tillsammans till magget...blev en galen kväll, som vanligt..slutade jävligt galet också!
Annars har jag väl umgåtts och såhär... i ehm.. ja när det nu va. ialfall i veckan så körde jag och Sandra till Lund skulle kolla film med Ola & Holm.. Innan vi ens hitta rätt....ska va glad att där fanns bra med bensin på bilen.. jävla skit stad;P va väl där sådär vid 22.30 eller något... kollade på skeleton key och the hangover:) .. va hemma vid 4 :/ märkligt att det alltid ska bli så jävla sent med en viss person..host!
annars i veckan har det mest blivit chill för min del..lite shopping har jag också klämt in.
Köpte shorts och nya Inneskor för jag och Sandra ska antagligen börja på Innebandy:Pskojskoj...

Idag blev de stan/systemet, sen en runda hem till Fam.Simonovski och snacka skit...sen ikväll va jag och Linda och handla inför imorgon:)
kom hur billigt undan som helst...helt sjukt:D Jag Linda sandra och Petra ska va hos Linda och äta middag, typ fläskfile poatisklyfter sallad osv. och efterätt och så:D massa mys.. blir lite fyllespel och singstar sen blir det kanske en tripp vidare på annan fest innan 12-slaget:D I LIKE:D
Så ikväll städade vi och dukade och såhär:D blev super!!!
Nu sitter jag här.. halvt seg och lite småhungrig. en varm macka hade inte suttit fel.. hmmmm(A)
Imorgon blir det en massa fix.. mitt i allt kommer Malte hit också eftersom mamma och Pappa ska passa honom under "nyår":)  så måste klämma in lite mys med honom också:D
Sen så fort jag är klar innan 5 eller något sticker jag till Linda och då påbörjas kvällen som förhoppningsvis kommer bli lyckad:D

PAUS...måste göra en varm macka:P
(5 minuter senare)
nu var mackorna gjorda.. nu ska dom bara in i ugnen. MUMS:D

Ja var var jag nu då... justja nyår...Måste ha en väldigt bra sömn inatt om jag ska orka med hela morgondagen:P
Än är jag inte pepp men är säker på att jag kommer bli under morgondagen..
nu ska jag bara hitta något att ha på mig och bestämma vilken frisyr som ska bäras sen är allt KLART:P
Det kan dock sluta i tragedi:P
och ja kameran måste laddas upp med flerpack batterier:P för här jävlar ska det fotas:D
Ska bli skönt och avsluta detta året och påbörja nästa och förhoppningsvis bättre år. Längtar så jeffla mycket.
och jaa... något nyårslöfte har jag väl inte direkt tänkt på.. blir väl mest att inte ta allting förgivet och leva en dag i taget!Inte förlita sig på någon för mycket då de oftast slutar med att man blir sårad...
Ägna mer tid åt vänner och familj, visa mer uppskattning till sina nära och kära då man aldrig vet vad som kan hända..sluta och vara så jävla självkritisk som jag är.. listan kan väl bli lång men detta är viktigast för mig skulle jag tro om 2010 ska bli ett bättre år för mig.....

pssst nu är mina mackor i ugnen:D Mohaaa...
Änsålänge har detta tagit mig 30 minuter att skriva(23.34 är klockan)

Ska nog snart bege mig mot rummet med mina smarriga mackor och kolla tv.. börjar få ont i min mage:(

Är jag inte allt för mycket zombie på fredag så skriver jag kanske mer då... dock inget jag ens vågar lova
för imorgon ska det jävlar i de ha´s kul....

Puss & Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela