Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Long time ago!

Publicerad 2009-12-15 14:43:34 i Allmänt



Mjo jag vet det var ett tag sen jag skrev... är jävligt dålig på detta:|
Har ju inte så mycket positivt att skriva om just nu i denna stund tror jag, julafton är nära och inte ens den längtar jag efter just nu.. nyårsafton ska vi inte ens snacka om! Vill bara att detta förbannade året ska vara över så man kan påbörja ett nytt och förhoppningsvis bättre år! Ska försöka komma på ett nyårslöfte också, skulle kunna ge många nyårslöften, frågan är om jag kan hålla dom?! Ett löfte är att mer tid ska gå till vänner, för nu den senaste månaden har jag insett hur mycket kul man gått miste om med sina vänner, och att festa?, jag minns inte att det va så jäkla kul:D eller jo det gör jag till viss del men vilka minnen man skapar med sina nära och kära:D
Vänner är verkligen det finaste man kan ha! och ja givetvis familjen också, den får vi inte glömma! <3
Jaha men vad har hänt sen sist jag skrev då? det minns jag knappt själv...
Har festat de senaste helgerna.. väldigt skoj(:
I lördags åkte jag och Chrisse till kvudd för förfest då de senare var tänkt för Strandbaden. väl i kön bestämde jag och Chrisse oss för att åka till Uppenbar i Trellet i stället (det rimma, hihi) då schnobbarna inte släppte in ..
väl på uppenbar efter en taxifärd med världens sjukaste kille dansade vi lite och redan vid strax innan 2 kände vi nej.. nu åker vi hem! så det blev en kort kväll .. och lugn framförallt!
I Söndags var jag såå jäääävla seg. gick upp vid 12 halv 1, sen låg jag i soffan enda tills jag gick och la mig vid kanske 01. eller vad klockan var.. och gissa om jag hade ont i min rygg, jävlar i gatan!har man inte känt sig som en gammal sleten pensionär förr så gjorde jag det då! Så den dagen var rätt meningslös! men det är ju de flesta söndagarna numera!

Igår satt jag och kolla igenom gamla inlägg på BDB .. vilka inlägg, och vilka bilder :| ..
En del inlägg om hur kääääär jag var och blablabla.. ibland tror jag att jag bara var kär i tanken på att vara kär!
menmen.. ett avslutat kapitel som inte ska få sabba mer av mitt liv! Dags att ta nya tag!

Om 9 dagar är det julafton..sjukt vad tiden går fort...och det har inte ens kommit snö...det snöar tydligen i Lund. ÅNGEST!. Ska fira jul hos min bror i år igen. det är mysigt! Blir mamma pappa,jenny,Kenzo, micael,theres,malte,sixten,sally,Gunilla,Hasse & Jane! Fullt hus! Har fortfraande två julklappar kvar att köpa . bara utgifter hela tiden, måste få ett jobb NUUU!. ska på mitt första möte hos min jobbcoach imorgon, intressant, vet inte ens var vannhögsgatan 9 ligger men det löser väl sig !
annars vet jag inte vad veckan har att bjuda på, det återstår att se, Natti den fisen åkte ju till egypten idag:| så henne träffar man inte på en vecka.. minst!
Vill också åka utomlands.. satt och kolla runt lite igår efter någon resa till våren... hade varit så skönt och bara få komma iväg ett tag, en vecka hade räckt.. skaffa nya tag och mål!

Nu har jag precis ätit..stekpotatis sill, gräddfil och gräslök(: Yooomie!
funderar på att städa lite, men det får nog fan vänta! Är mätt och orkar inte röra mig,dessutom orkar jag inte skriva mer nu i heller..ni måste sluta va så jäkla nyfikna!! :)

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela