Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Min lilla plutt

Publicerad 2012-05-05 20:15:20 i Allmänt

Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag hämtar hem min lilla plutt. & imorgon ska jag åka och hälsa på honom igen och jag längtar sååå mycket. Han kommer verkligen bli min bortskämda lilla bebis. Har redan köpt saker till honom som snart visas i bilder.
Egentligen tyckte uppfödaren att han kunde åkt hem redan på tisdag när han blev 8 veckor, men efftersom jag har lite kvar i skolan så tyckte jag det passade bättre med den 23e och det passade henne bra:)
Så får hoppas 18 dagar går snabbt.

Här kommer lite bilder..

Plutten i chrisses knä.

Sötare finns inte!!

Nu lite bilder på allt jag köpt till honom hittintills.
 En bur som han kan ha som sin lilla fristad.
 En mjuk och skön korg.
 En väska som han kan ha med sig när vi åker nånstans.
 Matskålar.
Gosedjur, leksaker, godisk och klipptång
 En mega litet halsband och ett koppel.
tryck på bilderna för att de ska bli större.

Massa fina saker, till en mycket fin liten hund.

Vad händer ikväll då?
Ska nog bara ta det lungt faktiskt, klockan är ju redan över 20.00...vart fasen har dagen tagit vägen?!
Nåja fortsatt trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela