Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Sålänge vi andas.

Publicerad 2012-08-05 18:25:39 i Allmänt

Söndagar brukar var lite såhär småtråkiga, men denna har varit helt okej :)
Började med att jag sov till 11.36 sen åkte vi till Britt-Marie & Palle, dom hade loppis idag också så vi var där och kollade igen och snackade nån timme.
Sen körde vi till Citygross och handlade.
Idag blev det grillad grishals med vitlökspotatis och sallad - MYCKET GOTT , lagom mätt fortfarande. Varför äter man alltid så jävla mycket ?!, jag ska ju äta mindre portioner, men hur jävla lätt är det när maten är så god?
Nåja ett problem som får lösas vid senare tillfälle...
Efter det blev det ett varmt bad med en ny skvallerblaska i näven & nu sitter jag i min soffa och lyssnar på musik.
Just nu trivs jag rätt bra med livet måste jag säga även om det saknas en del saker för och göra det helt komplett, så som kärleken osv..men det är något som kommer det också väl.
 
~~Det är för oss solen går upp~~
 
 
Ser det inte helt underbart ljuvligt gott ut? - för det var precis va det var också :)
 
 
Ibland undrar man hur mycket som är sant i dessa skvallerblaskor - oavsett vad så är det roande!
 
 
Monster drickan sviker mig aldrig - och jag sviker aldrig den!
 
 
 
 Jag satt och funderade innan på att byta bloggnamn, men det går inte att göra det utan då får man göra en helt ny blogg & det vet jag inte riktigt om jag är sådär sugen på, så ag får ha detta bloggnamnet ett tag till :P
 
/ XOXO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela