Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

It´s a good day.

Publicerad 2012-08-10 17:18:13 i Allmänt

Har varit hemma en runda hos Brittmarie & Palle idag. Från en blixt från ovan fick jag iden att köra till ullared inom snart framtid & Hassel nappade på idén så på Tisdag tar vi pärlan och kör till ULLARED!!
Jag är redan som ett litet barn på julafton...fan vad jag längtar!

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.
Har hunnit städa här hemma också (:
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, se på tv och chilla!
 
Har en del (Speciella) saker och se framemot nu ett tag framöver & här kommer listan
 
12 Augusti - Kalas för signe
13 Augusti - MONEY!
14 Augusti - ULLARED!
17 Augusti - Fest
24 Augusti - Palmfestivalen (Öltältet)
25 Augusti - Palmfestivalen(Utgång?)
3 September- Svante flyttar hem.
25 Oktober - MIN FÖDELSEDAG :D
 
& nånstans här emellan alla datumen är det dags för min tatuering. När säger jag inte dock :D
 
Nä denna hösten/vintern blir nog awsome 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela