Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Jag kommer inte på någon bra rubrik.

Publicerad 2012-08-04 21:05:33 i Allmänt

Lördagkväll men jag måste säga att det känns som en dag mitt i veckan faktiskt. Nåja idag blev det först en sväng till Britt-marie & Palle för dom hade loppis, köpte lite saker - Nöjd tjej!
Sen körde vi till gislövs Marknad där micael & theres och barnen va. Gick en runda och glodde och käka och sen gick vi på tivolit. Jag åkte spöktunneln med Malte - va ju inte det minsta läskigt :/ , han höll dock hårt i min hand och hoppa till en, två gånger, haha :D
Sen åkte vi hem och fika på balkongen & nu sitter jag i min soffa och lyssnar på lugna låtar och har massa tända ljus på rummer.. Massa mys!
 
Igår var jag & Hassel & Thomas & Sebbe på A9, dåligt med folk ett tag men sen kom där en rejäll drös:)
Blev en god drink - Lollipop, var hemma vid 02.00 igen.
 
 
Myskänsla med tända ljus & lugn musik.
 
 
Pappa & jag var på Maxi innan, & ÄNTLIGEN har dom fått in Axe för kvinnor. har letat som en jude efter den överallt. Den lukta faktiskt rätt gott :)
 
 
Denna åkte Malte med Micael. Lillkillen är 3,5 år och tyckte det va skitkul, han hade händerna uppe i luften och allt (Vagn nr 5 sitter dom i) Nästa gång ska han få åka virvelvinden med mig.
 
 
 
Svante mannen börjar bli stor nu, idag vägde han in på 1230g.
& nu är det mindre än 4 veckor kvar tills han flyttar hem till mig... JAG LÄNGTAR!
 
Nästa vecka hoppas jag på att Bil Larsson tar in min bil och städar/polerar den samt tankar den som dom lovade mig när jag köpte den. Orkar inte vänta mer nu.. Sen får det även bli en runda till Lödde till Tatueraren där och snacka om min kommande tatuering & även kanske boka tid:) Sen blir det nog en roadtrip igen med Hassel :D
Jag längtar som fan efter att få göra min tatuering, den kommer bli så grymt jävla snygg!!
 
Vadfan händer det annars i Alex liv då? Den som vet får gärna kontakta mig för jag vet fan inte själv alltså .
Om 11 dagar fyller mitt Gudbarn iallafall 2år(Signe), har ingen som helst aning om vad jag ska köpa till henne.
Vad köper man till en 2åring? När det är ens gudbarn vill man endå ge något lite mer speciellt än en opersonlig leksak eller kläder men sen å andra sidan hur mycket uppskattar en 2åring något annat än leksaker :P
Tur jag har lite tid på mig och tänka ut något bra..

Jag vet iallafall vad JAG önskar mig när jag fyller år, haha! Dock är det inte förrens i Oktober men det är ju ändå snart?
Jag önskar mig en Marc Jacobs klocka :D den är så jävla läcker !!, sen önskar jag mig stylinggrejer till bilen :) & ja, alltså listan kan egentligen göras hur lång som helst, 1 miljon funkar också !
Nu börjar Du, jag & Dupree så får väl se den(även om man redan sett den 1 biljard gånger)
Ha en trevlig lördagkväll gott folk, så hörs vi nästa gång?!
 
XOXO
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela