Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Helgen

Publicerad 2012-08-12 20:32:35 i Allmänt

Igår var det lördag & dagen började med att jag sov till 12 tror jag (A) , sen när mamma Pappa & jenny kom från stan åt vi räkbomb och satt på balkongen och snackade.
Vid 17  kom Hassel och hämtade mig så körde vi till min bror och kolalde på valparna, var ju första gången Hassel fick se dom och hon blev not allt lite betuttad i dom.
Var bara där en liten stund sen körde vi hem till trellehåla igen och åt på stans bästa resturang, TAIPAI :D , blev alltså kinamat. Så jäkla gott !!
Efter resturangbesöket åkte vi hem till mig och kollade på film och snackade lite skit.
Resterande delen av kvällen kolalde jag på skräckfilmer på tv :S & somnade nog vid 4 tiden imorse.
 
Namnam!
 
 
Söta Kenzo <3
 
Något godare finns inte!.Taipai är verkligen att rekomendera! Stans godaste mat.
 
 
Svante mannen fick mys med Hassel.
 
SÖNDAG
Idag vaknade jag vid 11 & kl 13 var det dags och köra mot skogarna i Blentarp.
Idag var det nämligen dags för och fira fina Signe som fyller 2år på onsdag. Hon fick en massa kläder och lite leksaker. Vi grillade först korv med bröd och sedan bjöds det på Hello Kitty tårta och kanelbullar(: Lagom mätt man blev, är dock mätt fortfarande :P
Signe är nog rätt nöjd med dagen tror jag (:.
Nu sitter jag och tittar på Ullared efter ett varmt bad ...resten av kvällen blir chill.
Jag hoppas morgondagen går SNABBT med betoning på SNABBT!
 
Fint dukat med tingeling och massa rosa!
 
 
Tårta var lika god som vanligt. Orkade dock bara en liten liten bit!
 
 
Signe blåste ut sitt ljus på tårtan . * KLAPP KLAPP *
 
 
Signe fick massa My little ponnys av oss.
 
 
Marley tyckte nog mitt finger smakade mumma.
 
Helgen har med andra ord varit bra. Nu ska jag njuta av resterande delen av dagen/Kvällen.
 
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela