Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Halva veckan snart gången.

Publicerad 2012-08-08 21:17:05 i Allmänt

Onsdag idag då, & det började med att jag körde pappa till sjukhuset för det va hans OP dag.
Sen körde jag hem och skulle sova nån timme men inte fan gick det och somna:/
Dagen har bestått av handling, städ , hälsat på pappa på sjukhuset & ett bad nu ikväll.
Nu sitter jag och kollar på matchen mellan Barca och Man U. Rooney missade en straff OCH returen..haha snacka om värdelös :D, tur man håller på Barca !
 
Va som sagt och hälsa på pappa in när han kommit upp på avdelningen. Operationen hade blivit större än dom väntade sig och tog längre tid.Pappa hade ont och var fortfarande lite "borta". Var bara där en kort stund för han ville sova. Imorgon får han komma hem.
 
Annars har det inte hänt något roligt idag. Imorgon är det dags för roadtrip med Hassel, Blir en tur inom tatueraren och möjligtvis boka en tid :)
 
 
Ett varmt och avslappnande bad med tänt ljus. Helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela