Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Smile on her face

Publicerad 2012-10-21 20:14:40 i Allmänt

Och så var det söndagkväll igen, det innebär att det bara är 5 dagar kvar i skolan sen är det looooooov!
Fy för i helvete vad jag längtar. & om 4 dagar blir jag tydligen ett år äldre & det firas med en tenta, jippi!!
& sen ska jag bygga mina naglar också.
Denna veckan som kommer kan nog bli rätt bra alltså, förhoppningsvis får jag nycklarna till min lägenhet på söndag så jag kan börja flytta in :) Helgen efter det på lördagen ska jag ha kalas för familjen och på kvällen blir det kanske lite umgänge:) & helgen efter det igen så ska jag ha min inflyttningfest/födelsedagsfest..busy busy!
 
Denna helgen som snart passerat har varit mysig och trevlig.
I fredags blev det mys och X-factor + film :) & igår blev det spelkväll med Malterius, Rydberg, Semjaniv och Sundback :), idag vakna jag upp på bästa möjliga sätt & sen har jag bara degat/sovit.
 
För övrigt går väl livet framåt, Skolan är snart avklarad, eget boende, osv osv...
 
Fortsatt trevlig söndagskväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela