Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Äntligen..

Publicerad 2012-08-06 12:33:58 i Allmänt

...Så tar dom in min bil imorgon och snyggar till den, alltså inte en dag för tidigt.
Så resten av veckan får regnet gärna hålla sig borta så min pärla kan skina fint i solen.
Idag har det ju ösregnat deluxe...regndropparna var ju stora som golfbollar. Hela vår innergård är översvämmad...
 
Till helgen blir det nog en liten roadtrip. Måste ut och rasta pärlan, hon har stått stil alldeles för länge nu.
 
Idag ska vi åka en sväng hem till min bror & sen ska jag tydligen stanna där över natten för dom behöver komma hemifrån imorgon med barnen. Så då får jag va där och passa valparna. Så jag kommer hem imorgonkväll igen.
 
Är förövrigt sjukt trött idag.
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela