Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

A9

Publicerad 2012-08-18 11:02:16 i Allmänt

Igår var det A9 som gällde:), först var det förkrök här med Hassel, Thomas, André, Mathias, Per, Robin & Natti. Massa trevligt måste jag säga :)på A9 var det rätt dött med folk men det brukar det var helgen innan löning. sen drog ju MF igång igår också. Men jag hade en mycket trevlig kväll, så det tackar vi folket för :D
 
Nästa helg kör vi igen, då är det Palmfestivalen & Perikles som gäller, lagom pepp !!!
Senare ska jag köra till min bror, blir grillning & valpmys på schemat. Idag är det exakt 14 dagar kvar tills Svante flyttar hem...woow va tiden gått fort.
Denna helgen lär det inte bli mycket plingande i mobilen...mindre kul!
 
På tal om annat så köpte vi (eller pappa & mamma) husbil igår..ja ni hörde rätt!. Hej campinglivet. & pappa va så snäll så han köpte en som jag(vi syskon) också får lov och köra.
 
nä trevlig helg på er....
 
förresten..jag börjar skolan på tisdag...kill me !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela