Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Utkast: Jun. 21, 2012

Publicerad 2012-06-21 21:22:30 i Allmänt

Idag har det varit nice väder, för en gångskull !
Har inte gjort så jätte mycket idag, städat lite, diskat, packat lite inför imorgon natt, badat, varit i Vellinge med Hassel , handlat...okej, jag har gjort en del :P nu sitter jag och kollar på " Jiddra inte med Zohan" Rolig film :) , Imorgon ska det rullas köttabullar( mamma ska lära mig) asgarv :P ,sen blir det en sväng till parken och hälsa på syrran och alla hennes kompisar + barn :) , efter det blir det hem och laga mat med Hassel och chilla.
Helt okej midsommar faktiskt, det är ju lite överskattat, är ju precis som vilken annan dag som helst , bara det att människor har en extra anledning till och supa skallen av sig ... en annan har ju växt ifrån det ;) ska ta det ytterst lugnt denna helgen/midsommaren. Blir kanske 1 cider eller 3. men inte mer än så!
Någon får ju hålla koll på fyllisarna på Öland så inget oväntat händer :P ..
Bjuder på en bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela