Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Sverige-England

Publicerad 2012-06-15 11:11:25 i Allmänt

Ikväll spelar Sverige mot England och jag hoppas fan att dom vinner annars kan dom mer eller mindre hälsa hem. & Chippen ska vara med i startelvan annars blir jag besviken.
Jag & Hassel, Hennes Sambo och hans kompis ska försöka få bord på casablanca så vi kan se matchen där:), samt att vi ska käka och dricka gott. Jag & hassel går nog dit rätt tidigt för och få chans och få bord, man fick ju inte boka:/

Idag hoppas jag även att jag får min bil, är jävligt trött på och vänta nu, jag skulle få den DENNA veckan så då ska jag bannemej få hämta den idag också!
I helgen ska tydligen Malte och Signe vara här har jag fått höra, så blir väl att man leker och busar med dom:)
annars har jag inget annat planerat i helgen.

Igår fick jag höra att det mer eller mindre var MITT fel att Alfred var aggressiv, det va jävligt sårande och höra det för hur kan det vara mitt fel? Han är 12 veckor gammal , ett sånt beteende ska inte en hund ha och det är omöjligt och få en så pass ung hund aggressiv på så kort tid.
Det var definitivt inget jag ville höra när jag redan mår skit över att jag var tvungen och lämna tillbaka honom, tänker på honom varje dag & varje dag önksar jag att jag inte hade lämnat tillbaka honom.
Men jag kunde inte riskera och ha en hund som kanske bitar mina brorsbarn, dom är viktigare än en hund.
Det är inte heller rättvist mot Alfred om jag hade behållt honom, för jag litade inte på honom och han spendera mycket tid i sin bur pga detta, & så ska det inte behöva vara.
Det som smärtar mig mest är att jag vet att han är hos någon annan(Sin uppfödare) istället för och vara hos mig, det är det som är det absolut jobbigaste, hur hemskt det än låter så hade jag nog haft "lättare" och hantera all denna skit om han blivit avlivad, detta är absolut ingenting jag vill givetvis & jag är glad att han får en chans hos dom. Bortser man från hans aggressivitet så var han en helt underbar hund & oavsett vad kommer han alltid ligga mig varmt om hjärtat. Min första egna hund men som tyvärr blev väldigt kortvarigt:(, Hoppas jag kommer hitta en hund som klickar med mig sen, för det är fruktansvärt ensamt och tungt.

& skulle uppskatta om folk tänkte sig för innan dom vräker ur sig dumma & sårande saker nästa gång, man sparkar inte på någon som redan ligger.


Fyfan vad ont det gör :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela