Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Sovmorgon

Publicerad 2012-06-20 10:34:07 i Allmänt

Trött, jääkligt trött :/ & då sov jag ändå "länge" idag, till Kl 09.54 för och vara exakt :P
Nu på förmiddagen och tidig eftermiddag händer inget speciellt. Ska bara slappa lite och senare får jag väl fixa mig inför midsommarfirandet. What to wear liksom?!

Finns inte så jättemycket och skriva om när det inte händer så mycket.
Jag trodde detta sommarlovet skulle bli roligt med min egna lilla valp och ditten och datten, men så blev det inte & jag fasar för vilket tråkigt lov det blir...Inte ens vädret är det bästa.

Nä tacka vet jag vintern, Mysig på alla sätt och vis.

Hittade en bild igår på söta Ester, Sixten och på Kenzo när han var valp.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela