Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Singellivet är allt annat än roligt.

Publicerad 2012-06-17 21:02:42 i Allmänt

Idag har vi varit hos min bror hela dagen, grillat och sådant trevligt. fick bytat mattorna i min bil och städat av instrumentpanelen lite. Funderar på om jag ska beställa en ny växelspaksknopp och sportpedaler nu, eller om jag ska vänta?! Ratten gick iallafall inte och byta ut vilket suuuuger, för den ratten som sitter på nu är döful! så enkel och bara allmänt ful! Nåja...Bilen drar iallafall bra med bensin , kostade mig ungefär 150;- till min bror och hem..lagom juuuu! Får väl försöka köra lite snällare :P

Ikväll blir de film på tv, funderar på och tända lite ljus och mysa ner mig i soffan, men något fattas...
Tycker inte alls singel livet är roligt längre, de tär tråkigt och enormt ensamt.
Men med dom killarna jag "faller" för så lär jag va singel ett tag till..för av någon konstig anledning är dom väldigt omogna för sin ålder & har inte växt ifrån det här med att strula runder.. Nåja någongång växer väl de också upp, kan ju hoppas det för deras egen skull, inte för jag bryr mig längre dock.
Man får liksom inte en tjej på fall genom att kalla henne massa saker och såra henne, det är på så vis hon istället tappar intresset rejällt. Har pecis valt att inte träffa en person pga av detta, & då visar personen sin"mogna" sida genom att inte vilja snacka med mig mer osv..Ta det som en man istället & lär dig någonting av de.
Jag anser att de som tycker singellivet är så roligt osv osv är inte mogna nog för ett förhållande och allt som kommer därtill.

Nåja händer i veckan då?, Ska flyttstäda så tänkte börja imorgon faktiskt och förhoppningsvis har dom tömt lägenheten annars blir jag inte jätte glad. Vill nämligen bli klar så fort som möjligt, gärna på tisdag. SÅ man har det överstökat.

Har fortfarande inte hört något om vad som händer på Midsommar så nu funderar jag faktiskt på och bojkotta skiten och sitta hemma istället.

Nu ska jag se I hennes skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela