Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Nu är jag här igen..

Publicerad 2012-06-16 20:49:42 i Allmänt

Igår blev det Casablanca med Hassel & Thomas & André.
Jag & Hassel var där redan vid 5 tiden för och vara säkra på och få bord.
Käkade och drack gott:), Såg fotbollen som tyvärr inte alls var bra..
"Vi ska vara stolta över våra killar" skämtar ni med mig eller? , bara för man gör mål innebär det inte att man gjort en superbra match, visst där va dom som gjorde en bra/ok match men alltså det handlar om att VINNA.
Fotboll har alltid handlat om och vinna, på den nivån spelar man inte bara för det är kul så som man gör när man är liten. Här gäller det och ge 100% hela tiden på planen och kämpa för och vinna.
Jag tycker fortfarande det är skamligt att Hamrén inte satt Chippen i startelvan, asså den tränaren är ju värre än värst. Nu är vi ute ur EM, jippi liksom...nu får man heja på något annat lag istället.
Och det här med att Zlatan var bra som vanligt, han gjorde en bra match, han är kung, jadder jadder..seriöst Zlatan SÖG! Han är den mest egotrippade spelaren genom fotbollshistorian, killen vet ju förfan inte vad "Passa bollen" är för något. Han tror att det bara är han på plan och istället för och passa sina FRIA medspelare som har en chans på mål så går man istället mot 2-3 motspelare i mitten och tror att man ska klara ut det själv, blir så frustrerad. Ibland tror jag fan vi hade klarat oss utan honom på planen.  Jag har aldrig gillat Zlatan och jag kommer aldrig någonsin göra det heller. Finner inga ord för dom som gillar honom heller :P ,men dom måste både va blinda & mindre fotbollskunniga.....Där är faktiskt elva spelare på plan , inte bara en!
Nåja nu är vi ute ur EM, vilket faktiskt är lite chockerande, trodde vi skulle komma längre än så, menmen!



På tal om annat då, igår hämta jag min bil:)
Dock var den varken tankad tvättad eller städad som lovat så ska nog dit i veckan så dom får göra detta.
Har suttit och kollat på lite saker nu ikväll som jag vill köpa till den. Detta är ju min nya pärla så antagligen kommer jag lägga mycket pengar på den.
Har tittat ut :
Aluminium mattor
Ratt
Sportpedaler
Växelspaksknopp

Det mesta är kromat - SNYGGT!
Ratten och mattorna väntar jag nog emd till i Augusti och köpa eftersom det är det dyraste 
Imorgon ska jag be brossan om hjälp med det andra jag vill beställa.

Malte fick åkt i min bil innan och han tyckte det va kuuul och åka raggarbil , Haha :D



Ikväll blev det en ensam kväll i soffan, inte vad jag hade tänkt mig dock menmen, what to do :P
Vad jag förstått så har "Andra" tydligen haft festligheter och planer på detta, men av någon anledning inte bjudit in/med mig.. detta tycker jag som jag sagt innan är tråkigt och sorgligt, men payback is a bitch ;P
JAG BEHANDLAR ANDRA PRECIS PÅ SAMMA SÄTT SOM DE BEHANDLAR MIG!,
Innan har jag dock behandlat andra på det sättet som jag vill bli behandlad på men eftersom detta inte funkat har jag nu övergått till detta. Det roliga är att jag har inte gjort NÅGONTING för att "förtjäna" detta, men jag har kommit till de stadiet nu då jag inte bryr mig ett smack, anser inte att det är min förlust då det inte är jag som beter mig på detta sättet.
(Detta gäller inte alla kompisarna, men större delen av dom)



på tal om något helt annat tycker jag faktiskt sommarvärmen kan komma nu, halva juni har gått och man har inte badat en enda gång, skamligt!!
kan hoppas värmen kommer efter Midsommar iallafall, & på tal om midsommar har man för första gången på länge inget planerat, så har ingen aning om vad som händer - det återstår att se!

Bjuder på någon bild :)

Väntar på Hassel som är inne på donken och handlar maud.


Ser ut som saft men är faktiskt Summersby päron, smaka saft dock ;)


Signe skulle sitta bredvid maja och äta godis, första gången Maja tillåtit det :P

Ha en fortsatt bra lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela