Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Långledigt.

Publicerad 2012-06-02 10:30:55 i Allmänt

Igår börja min/vår långledighet, ledig fram tills på torsdag då jag har en lektion och sen en avslutning på fredag:)
Har fått betyg i alla ämnen nu utom 2 som jag får reda på då, sen är det väl sommarlov som gäller:)

Igår efter skolan gick jag och Hassel först till Systemet och handlade sedan gick vi till Casablanca och käka:)
blev varsin Pizza & cider, gott :D ..sen blev det lite inhandlande inför kvällen.
På kvällen blev det film med 2 grabbar, 2 pratglada sådana, dom har nog ingen aning om vad någon av de 2 filmerna handlade om som vi såg ....kände hur irritationen kröp sig på liksom, blev lite to much ett tag.
& kvällen blev inte alls som varken jag eller Hassel hade tänkt oss, menmen, kommer kanske fler gånger, eller så gör det inte de, det får vi se :)

Idag är det lördag vakna med Hassel på ena sidan och Alfred på andra , HAHA!
Hassel har åkt hem nu och här sitter jag & försöker skriva något vettigt samtidigt som jag försöker komma på vad jag ska göra idag.. Kanske blir dejt hela dagen lång, who knows.

Bjuder på lite bilder sålänge..


Gott! Casablanca har dögoda pizzor.


Fortsatte med och inviga helgen med Champagne och jordgubbar.
Dock smakade champagne pecka, och nästa gång kör vi på mitt val...ASTI!!


Han är så sööt, när han sover ! Haha, nä men lilleman växer så det knakar .


Godingen fick syn på sig själv i kameran :P


Lagom gammal bild.

vet absolut inte vad mer jag ska skriva så slutar här.
Trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela