Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En dag bestående av massa skratt

Publicerad 2012-06-28 23:05:30 i Allmänt

Idag har dagen bestått av lite allt möjligt, imorse eller ja, vid 12 var jag i lägenheten och fick den godkänd av de som skulle flytta in :)
Sen stack jag till stan och mötte upp Hasselnöt sen drog vi till maxi och handla lite . Köpte med oss sallad hem från deras salladsbar och det var så långt ifrån gott det kunde komma, fyfan vad räligt!
Sen körde vi till Dalabadet och spelade minigolf och käka glass;D , jag vann stort:D 37 mot 58 slag ..mihihihi ...
Efter det drog vi hem och hämta kenzo och bytade om till bikini och drog till skansarna och badade, Kenzo den mesen vågade bara doppa halva hyddan (Han kan inte simma) stackarn!
Det va kaaaaallt, men när man doppat sig var det rätt skönt faktiskt :) , nu ikväll har jag slingat hennes hår & attans vad jag har garvat, hon är våglig som låter mig göra det:P , har även varit hemma hos henne i Vellinge och hämtat kläder för hon ska sova här och imorgon tänkte vi dra till badhuset och va flitiga och simma några längder :) Sen på kvällen ska vi hem till min bror och passa barnen för de ska på 40-års fest:) . D ska också med :D
Så min dag har varit räääätt så fullspäckad, och då har jag glömt och berätta allt!

Kan även passa på och berätta att vi ska skaffa MC kort :) , har suttit och kollar Hojar nu ikväll och planerat lite smått för kommande period:) , båda är sjukt taggade och vill detta jätte mycket & vi ska klara det också !

Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det chill.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela