Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Drömbil

Publicerad 2012-06-03 11:04:47 i Allmänt

Min dörmbil är helt utan att tveka, Ford Mustang GT.
Varje gång jag ser en sån köra förbi står jag mer eller mindre och dreglar(Överdrift) & jag blir så sjukt avundsjuk på personen bakom ratten.
Så sjukt jävla snygg bil så det finns inte. Jag har hela tiden sagt att om jag någon gång vinner pengar kommer dom gå till att köpa en helt egen Mustang.


Oh du härliga dundersnygga bil...

Nåja drömmar kan man?, om man inte vinenr pengar kan man ju alltid spara ihop till det själv, räknade på det för ett tag sen och jag tror att om jag sparade en viss summa varje månad skulle jag ha en mustang om 5 år..det är väl lagom? det är ju bättre än aldrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela