Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Det blir inte lättare.

Publicerad 2012-06-19 23:22:10 i Allmänt

Det gör förjävla ont i hjärtat, ångrar mitt val så jävla mycket.




Om jag hade kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort det :/
Saknade växer sig större varje dag, trodde det skulle bli lättare men det blir det inte, allt är bara skit.
Så fort jag tänker på dig fylls ögonen med tårar. Sa att jag skulle hälsa på dig när du kommit till ro och allt lagt sig, men jag vet inte längre om jag kommer att göra det, jag kommer bara plåga mig själv:/

Jag önskar att allt var annorlunda och att du fortfarande var hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela