Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ågren

Publicerad 2012-07-01 22:20:31 i Allmänt

Asså denna känslan gör mig förvirrad, arg & den ger mig ångest!
Den får mig och tänka på sånt som jag absolut inte ska tänka på.
Börjar undra om jag någonsin kommer låta mig själv vara lycklig och bara leva.. Det är jävulskt svårt för mig och lita på killar, riktigt jävla förbannat svårt, dåliga erfarenheter av tidigare killar/Pojkvänner, detta gör att jag drar alla över samma kant & tror att alla killar ska behandla mig som de gjorde. JAG MÅR SERIÖST ILLA!
Detta är inte kul, detta är inte allllllls kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela