Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Alla dagar ska väl vara speciella?

Publicerad 2012-02-13 22:20:33 i Allmänt

Jahopp, alla hjärtans dag imorgon då, om ni frågar mig så tycker jag egentligen den dagen är rätt ..hrm..överskattad?
jag menar en speciell dag där man ska visa kärlek till sin käraste/käresta och uppvakta någon man tycker om och kanske "agera" hemlig beundrare osv, seriöst?
Man ska visa kärlek VARJE dag, där ska inte behövas finnas något som en "alla hjärtans dag" -dag för att folk ska förstå att man delar sin kärlek och visar den varje dag.
Varje dag ska vara speciell, varje dag ska innehålla kärlek..kan ju jag tycka iallafall.
jag har alltid tyckt att den dagen är rätt "löjlig" även när jag haft pojkvän, men det är nog för att jag alltid vill visa min kärlek till den jag är tillsammans med eller träffar på ett seriöst plan. Jag behöver ingen speciell dag för de ;)
men jag har ju ändå alltid köpt något till min Partner och han likaså till mig, bara för ATT man ska.

ingen lär "uppvakta" mig imorgon;P
Så får väl köpa rosor till mig själv och en chokladask och lägga mig under filten och se en bra film framåt kvällen..



Fy vad jag inte gillar att va singel, saknar att ha någon och ha mysiga hemmakvällar med, någon att sova med (ibland) , någon som säger att han älskar mig , någon att krama och pussa på..ja allt det dära ni vet..
men allt har väl sin tid så det kommer väl förr eller senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela