Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Trevlig kväll med go mat!

Publicerad 2012-02-12 10:28:57 i Allmänt

Blev en trevlig kväll igår som jag väntat mig :)
det bjöds på grillad kyckling file och fläskfile, med hasselbackspotatis?(heter de så) och en god sås med sallad och andra tillbehör:) det va tur man hade tights på sig för guud va mätt jag blev
Sen fick jag inte sitta så mycket efter maten för då ville Erik leka :) haha så söt så!
Blev lite melodifestivalen också, rätt låtar gick vidare till globen :)
Sen blev det mest skitsnack , var nog hemma runt 23, extremt trött :/

tackar för en mycket trevlig kväll, får göras om snart igen!

Läste att Whitney Houston dött inatt också, tragiskt men samtidigt är jag inte förvånad.

Idag vet jag inte vad som händer,blir inget malmö iallafall!
Blir kanske en dag i sängen framför tvn?


Återkommer kanske sneare för just nu har jag inte så mycket mer och skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela