Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

The first cut...

Publicerad 2012-02-06 09:37:44 i Allmänt

Is the deepest , ligger i sängen och lyssnar på den nu och tänker tillbaka... Aldrig ska någon få så många chanser av mig igen, det skadade bara mig själv, rejällt. För nu ställer jag mig alltid dessa frågor ..Hur älskar man någon? vågar man älska någon igen? Hur hittar jag tillbaka den tilliten jag en gång hade för människor?
Jag kan inte ens tacka och ta emot en komplimang när jag får en, för jag tror inte ett dugg på de, hemskt :/
Mitt självförtroende är nere i botten och när jag tittar mig själv i spegeln ser jag inte något som är snyggt sött eller vackert.  Jag ser bara Alex, en väldigt osäker tjej. Jag önskar att jag aldrig träffat dig, för du tog verkligen bort allt jag en gång såg i mig själv och trodde på. Ditt SVIN!


En gång i tiden va livet så himla beskymmerlöst och bra.


Detta är CarlssonOnTheRoof även kallad Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela