Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Tentamen

Publicerad 2012-02-09 19:21:07 i Allmänt

Idag hade vi tenta i omvårdnad/Injektioner, kändes kanon :) hoppas på goda resultat!
Efter de stack vi hem till Marthina och gjorde klart vårt grupparbete och snacka skit :)

Nu ikväll har jag städat rummet och rensat ut lite av kläderna i garderoben ...
Imorgon är det äntligen Fredag har "bara" 2 lektioner men slutar ändå 16.00 :/
På lördag ska jag hem till Sandra & Oskar, ska käka middag och kolla på melodifestivalen.
Marthina och Pontus kommer också & förhoppningsvis slipper jag bli 5e hjulet ifall en till kommer :P
Oavsett vad ska det bli mucho trevligt!

bara 1 vecka kvar i skolan sen är det lov :)

idag i skolan bjöds det även på frukost va både gott och trevligt:) vi fick även fylla i lapp om önskemål på praktikplats, jag valde Medicinmottagningen , så hoppas jag hamnar där :) så länge jag slipper AKM(akutmottagningen) och växelvården så är jag nöjd :P

Sitter just nu och lyssnar på musik /sjunger med..."The first cut is the deepest" så jävla grym låt, den texten kan man relatera till mycket ...
är bara sisådär 5 gången jag spelar den nu ikväll blir nog 5 ggr till innan jag möjligtvis bytar låt ;)

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll gott folk, för det ska jag försöka ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela