Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Saturday morrning

Publicerad 2012-02-11 10:41:36 i Allmänt

Somnade rätt tidigt igår, man blir helt slutkörd av skolan.
Vaknade runt 02.30 hade fått sms av J, smsade tillbaka och var gång jag somnade till fick jag ett sms, så höll de på till nästan 05.30 imorse:P, klagar dock inte, alltid trevligt :)

Idag får man kanske gå ner en runda till stan och se om man kan hitta en present till pappa som fyller år på måndag. Annars blir det nog bara en lugn dag fram tills ikväll :)

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, så mycket som jag lyssnat på musik den senaste veckan har jag nog inte gjort i hela mitt liv :P, dock mest lugna/mysiga låtar.




Nä nu får man väl "stiga upp" och bädda sängen och klä på sig om man ska ner till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela