Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Rensat..

Publicerad 2012-02-06 21:28:52 i Allmänt

Har rensat bland mina kläder nu ikväll, blev en hel del som åkte väck faktisk, tänkte kanske försöka sälja dom eller så åker de till erikshjälpen. Tänkte köpa en "ny garderob" som man säger till sommaren , innandess ska jag ha gått ner ett x antal kilo och slimmat kroppen. Har i stort sett slutat med godis och läsk och inte bara mitt i veckan utan på helgerna också. Är rätt förvånad över mig själv eftersom jag haft ett sånt jäkla cola beroende innan, men vill man så kan man! Visst kan man unna sig själv ibland, det ska man få lov och göra, men det gör jag först när jag kommit igång med träningen igen.
Ska köpa nytt gymkort i slutet av månaden, och varje dag efter skolan ska jag gå och träna innan jag går hem.
med undantag för de dagar då jag kanske har viktiga läxor/prov eller är sjuk på något sätt.
Som ni vet eller som jag tjatar om så tränar man INTE när man är sjuk, inte ens om man har en lätt förkylning.
Ni anar inte vad ert stackars hjärta får genomlida då ;P, fast var och en gör ju sina egna beslut och misstag.


nåja ..Jag tror det hade gett mitt sketna självförtroende en boost! Det jag gör, gör jag för min skull, för mitt välmående och inte för någon annans.
NU är det på tiden att jag tänker på mig själv, tar tid för mig själv & att jag börjar bry mig om mina egna känslor före alla andras.

Lite deeptalk där ja...
Nu ska jag strax ut med kenzo sen ska jag krypa ner under täcket och se tv.
Dags för skola imorgon igen, börjar med sovmorgon till 10.00 ,jadååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela