Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Provresultat.

Publicerad 2012-02-14 21:14:53 i Allmänt

Idag fick vi ÄNTLIGEN reda på våra provresultat i omvårdnad.
Stannade till och med över 1 timme i skolan för och få veta mitt resultat ( då de drog ut på tiden)
FIck VG på båda, så dutti jag är!!
Hon sa att fortsatte jag så skulle ett högre betyg inte vara några problem :D

så det kändes kanon! , Nu ikväll har jag pluggat inför nästkommande prov i sjukvård som är på fredag.
Det kommer bli betydligt mycket svårare och där kommer jag bli överlycklig bara jag får ett G .
Men dom flesta frågorna sitter där, nu är det bara allt sidan om som också ska fastna. men det ska nog gå.
Heja heja heja!

Annars har det varit en helt okej dag, avslutar den med film på tv nu.
imorgon börjar jag 10 så det blir en liten sovmorgon, skönt :)

Ha en fortsatt överskattad dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela