Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Plugg och återigen plugg

Publicerad 2012-02-16 18:33:19 i Allmänt

Ja som rubriken talar om så är det mycket plugg nu, har tenta imorgon om skalltrauma och ryggmärgsskador. :S
Det går faktiskt hyffsat, hoppas min kunskap räcker till :)
har tentan 9 imorgonbitti fram till 12, men brukar sitta 1 timme ungefär, men det beror på..tror jag får sitta lite längre imorgon, känner på mig att det inte blir ett lätt prov.
kl 13 ska jag va hos läkaren, fasar lite smått faktiskt hoppas de går snabbt och hyffsat smärtfritt.
Efter de ska jag tillbaka till skolan för vår sista lektion, missar en del va lektionen för den börjar ju givetvis kl 13 :S , så på så vis får de gärna gå snabbt som tusan hos läkaren.
Slutar sedan kl 16 och då håller jag helg och sportlov.
ryktas ju om att vi ska få en hemtentamen i "människan socialt och kulturellt" så isåfall gör jag den imorgon kväll så jag har det avklarat.

På lördag förmiddag/dag ska kanske micael med familj komma hit, pappa har ju fyllt år så borde ju fira honom.
på kvällen åker jag till sandra för fest och utgång, blir säkert trevligt :)

Nej, nu ska jag plugga en stund till, i bakgrunden spelas disneylåtar:P , funkar perfekt!!
Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela