Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Kort dag i skolan.

Publicerad 2012-02-06 16:53:57 i Allmänt

Ja det va inte länge man var i skolan,
Delade in oss i grupper för vi skulle göra ett arbete i sjukvård, har denna veckan på oss, sen är det redovisning nästa vecka.
Är med sandra, sandra, marthina och Alexandra. Bra grupp :)
På onsdag ska vi var här hemma hos mig och arbeta med det sen på torsdag förflyttar vi oss till Marthina :)
Blev en snabbrunda i stan med Sandra & Marthina också, köpte tass salva till kenzo och tandpetare och tabletter till mig själv på apoteket :P

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, har försökt ändra lite på bloggen men får inte helt rätt på det och eftersom mitt humör börja tryta så ger jag upp för dagen :P , Ska plugga lite omvårdnad/Injektioner och bara ta det lugnt.

Nu vill jag ha heeelg!
Går bara tillochmed torsdag nästa vecka sen på fredag ska jag ju till läkaren sen är det ju dags för sportlov, SKÖNT!


Ha en fortsatt bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela