Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Hipp hipp hurra!

Publicerad 2012-02-13 09:47:52 i Allmänt

Kan börja med och säga Grattis till pappa som fyller år idag :)


Hade satt kl på 11 idag, som vanligt vaknar jag vid 9. och det är ALLTID kl 9 , känner mig som en jävla pensionär som inte kan sova längre :/
menmen, senare blir det att gå till skolan för redovisning, hatar sånt :/ men det får gå endå.
Annars idag händer det väl inte så mycket, blir lite plugg inför tentan på fredag.

Hoppas denna veckan går fort, med betoning på FORT!
I synnerhet fredag, först tenta på morgonen sen vidare till läkaren, är inte så road av att dom ska köra in sprutor i ryggen på mig, det kommer göra ont :/
sen ska man behöva åka tillbaka till skolan igen för en sista lektion för annars får man en jävla straff läxa. så jävla löjligt är de, vi går förfan inte på lågstadiet.
nåja.. och helgen är som jag sagt innan helt oplanerad, så kom gärna med förslag.


Ha en trevlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela