Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

High on life

Publicerad 2012-02-05 10:38:17 i Allmänt

Tänkte berätta lite kort om helgen, I fredags mötte jag upp Elli i Malmö, vi gick till Friday´s på lilla torg :) första gången jag va där. Efter ett tag kom Jocke, Jörgen och Ludde, snackade och beställde in dricka. Blev kanske lite för mycket pengar utslängda på dricka men å andra sidan händer det inte så ofta heller, så ska inte gnälla över det :P , Vid 1 åkte vi hem till Jocke, spelade Alias- jag och jocke var i ett lag och Jörgen och Elli i ett (Ludde hade åkt hem)  men vi hann dock inte spel klart för elli skulle gå mitt i allt :P så Jag & jocke vann -VÄNTAT!
Sov där vilket inte riktigt var planerat eller jag ska inte säga att jag sov för där var en viss person som snarkade högre än fan han själv:P och slogs i sömnen dessutom haha ! men ialalfal, Theres hämtade mig tidigt igår förmiddags, körde vidare hem till mig för jag/vi skulle passa signe till idag:)

Igår hände det inte så mycket på dagen, körde och handla med Signe & mamma sen lýckades jag få typ 1,5 timmes sömn när de var iväg. På kvällen åkte jag Hem till Sandra & Oskar, tog en cider snacka skit och kolla på Melodifestivalen:) Treeeevligt!!

Idag händer det något inte så värst mycket, tänkte faktiskt se om jag kunde möblera om på rummet , & senare blir Signe hämtad. Så blir nog en lugn dag

Imorgon är det skola igen, helgerna går så förbannat snabbt, men blir väl så när man har kul :)
Snart är det sportlov, ska bara ta mig igenom 2 tentor innandess, och samt åka till läkaren och få tagit bort lite leverfläckar/fettknutor.

Annars är man väl "high on life" just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela