Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Fredag morgon.

Publicerad 2012-02-10 08:48:52 i Allmänt

Godmorgon.
Idag börjar jag 11.00 ..så vad fanken gör jag uppe nu? jo som vanligt när jag har sovmorgon vaknar jag flera timmar innan, och när man inte har sovmorgon då vill man sova fler timmar till :/ störigt

Utöver skolan i några timmar sen vet jag inte vad som händer, verkar till och bli en lugn fredagkväll.
Snön ligger så fint där ute så kanske går ut med kenzo och busar, han gillar ju snö:)
jag hoppas där kommer ännuuu meeer, älskar snö:D

Har väl inte direkt så mycket och dela med mig av så här tidigt på morgonen, skriver kanske ikväll igen:)
ha en bra fredag allesammans.




Jag och kenzo , förra vintern tror jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela