Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Extremt tråkig söndag ..

Publicerad 2012-02-12 21:35:45 i Allmänt

Var i malmö med Marthina innan idag, dåligt plogat på motorvägen så kunde inte hålla mer än 80 typ:S
Körde till triangeln, denna gången ett annat håll:O men fram kom vi och de gick galant:P
Fick köpt töjningar, kosta mig nästan 400 spänn och inte fan har jag lyckats få igenom dom ännu :(
Har testat med lotion och olja, försöker kanske imorgon igen:P Igenom ska dom iallafall!!

annars har det inte hänt ett skit, legat i sängen och glott på tv..wihooo så jävla roligt liksom!
Har sovmorgon till 12.40 imorgon sen lektion till 16.00

I veckan blir de väl mest plugg, annars har jag inget planerat.

Förtillfälligt är där inte så mycket som är kul:O

Imorgon fyller pappa år, äldre än vad han redan är:P

På tisdag är det alla hjärtans dag, det blir väl en sån riktig deppdag, ska begrava mig i mina skolböcker medans ungefär alla andra firar det på något sätt med nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela