Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Bra dyra blommor :/

Publicerad 2012-02-05 16:57:20 i Allmänt

Innan idag körde jag & mamma & Signe och skulle köpa blommor till mitt rum, så körde bort till blomsterhuset och tänkte inte en enda sekund på att det va p-skiva som gällde där.
Gick in i butiken och packa på mig blommor o krukor för 400 spänn, kommer ut lagom nöjd med mina köp och ser denna förbannade gula lapp på rutan, 300 spänn i böter, dom jävlarna stod väl där när vi kom och gick direkt bort och lappa bilen, hyggligt!
Så ja, mina blommor för 400 spänn kostade genast mig 700 spänn, må dom jäklarna inte dö för mig nu!

Kom hem och stor städade rummet, damma putsa fönster och speglar, dammsuga och tvättade golvet.
renbäddade sängen och snygga till ordentligt på rummet och jag nu när jag sitter i sängen och kollar runt här så är jag verkligen HELNÖJD!
Bilder kommer här nedan..


Dessa blommor&krukor fick pryda mitt fönster.


Två fina orkidér och gröna krukor :)




Nu ska jag bara hitta ett snyggt överkast, antingen svart eller grönt :)


Denna köptes för någon dag sen när jag var på blomsterhuset.

Nu ska jag kolla runt på nätet och se om jag kan hitta ett snyggt överkast :)
Ha en trevlig kväll gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela