Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Jag lever.

Publicerad 2012-08-02 21:04:20 i Allmänt

Min data är helt jävla kaputt(så får låna föräldrarnas ibland). Har 11 allvarliga infekioner på datan & den är sjukt jävla seg och stänger av sig hela tiden & nu går den inte att starta. Helt jävla underbart!!
Får väl köpa en ny sen så småningom :/ , dock inte denna månaden för denna månaden går pengarna till Svante och till en ny tatuering & annat smått och gott.
Är sjukt pepp på min nya tatuering, dock vet jag att det kommer göra sjukt jäääävla ont men det är det fan värt.
vad jag ska göra och var den ska sitta är det bara 4 st som vet & det hålls hemligt för övriga tills den sitter på plats.
 
Imorgon börjar Gislövs Marknad så blir väl en sväng dit där skulle jag tro & på kvällen blir det kanske A9 men får se hur det blir med det.  Annars är övriga delen av helgen helt oplanerad.
 
Om 19 dagar börjar skolan, det ska både bli kul och inte kul ,allvaret börjar igen & efter bara några veckor i skolan är det dags för praktik igen. Dock den sista men usch. Jag är aldrig postiv till praktik förrens jag börjat och kommit in i det. Där är ju alltid en risk att man inte trivs och då är det ju olidligt och ha praktik i 5 veckor,  dock har jag ju faktiskt trivts på mina 2 senaste praktiker, speciellt på sjukhuset.
Nåja till jul tar jag "examen" efter 1,5 års blod svett och tårar & jäkligt mycket slit. Det ska bli skönt.
 
Nej nu hinner jag nog inte skriva mer, ser ut som det blir en liten roadtrip med Hassel ikväll.
 
Until next time...Lev livet till fullo!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela