Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

yeahyeah

Publicerad 2011-03-08 20:42:32 i Allmänt


Jag & Signe , vi passade henne och Malte i helgen, gick jätte bra (:
I övrigt va helg rätt lugn, i Fredag blev det A9 med Natti & Petra, vilket va hur trevligt som helst, satt och snacka massa skit, & tog några cider, där va övermycket folk en hel del som man kände/kände till :P
Va väl hemma runt 02.00 igen (:
Lördag blev det stan med Barnen och Mamma, sen färgade jag min fula utväxt och ja inte så mycket mer.
Barnen somnade tidigt, och Malte är så duktig nu som går och lägger sig självmant runt 19.00 :)
Söndagen blev mest chill/lek med barnen sen på kvällen blev det pizza och tv !!

Har kommit igång med träningen nu också, Jösses vad dålig kondis jag har :/ upptäckte jag igår och idag inte nådigt alltså, men den ska tränas upp såsom mina muskler :P Imorgon blir det Paus sen är det på det igen Torsdag och Fredag :) men nu är det skönt och vara igång iallafall, man behöver alltid den där sparken i röven i början !

Har väl inte direkt mer och berätta just nu, orkar inte heller!
Är Cp trött, så godnatt och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela