Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Toorsdag

Publicerad 2011-03-10 19:34:20 i Allmänt

Idag har jag varit på AF och skrivit på ett papper och efter det blev det en sväng ner till gymmet direkt :)
Svettades som en gris, men så hääärligt det va!!
Blev lite löpning och sen styrke :) ska dit imorgon igen och förbränna några kalorier till :D
kanske lite extra mycket eftersom jag inte har tid och träna på lördag..
Då blir det först kalas hos syrran, sen blir det utgång :) denna gången håller vi oss till cider !!


min pluttedutt !! Igår när vi kom hem från jenny hade han varit uppe imin säng och gjort sån oreda, så fick bädda om hela sängen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela