Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

& så var det måndag igen.

Publicerad 2011-03-14 19:37:32 i Allmänt

Helgerna går alltid så himla fort, eller vad säger ni?
I fredags blev det en lugn kväll för min del, hade ju som sagt så djävulskt ont i ena ögat av någon konstig anledning :S fasade för att det skulle hålla i sig hela helgen vilket skulle göra att jag missade utgången på lördag kvällen. Men Bara en timmes tid innan vi skulle till jenny på kalas så försvann det mirakulöst , sa bara PUFF så va det borta och jag kunde sätta i mina linser igen utan och få cp ont, och jag kunde titta mot ljus utan att ögonen smällde ihop, PERFEKT TIMING!

Hos Jenny bjöds de på lasagnette och sallad, supergott !
Senare kom Maria Jasmina och Pernilla och Annie . Malte blev helt förälskad i Annie, eller Mannie/hannie(Honey uttalades de)som han kallade henne, Han kramade henne och höll henne i handen osv, sjukt gulligt !
Han hade tydligen pratat om Annie i bilen påväg hem, hur gulligt är inte det av en 2åring då :D
Nåja, bjöds även på kakor och sånt onyttigt .
Vi va hemma cirka 18.45 och 20.00 skulle jag bli hämtad av Kvudd & Mathias , så det va bara till och stressa sönder i princip. Håret och sminket blev fixat på 25 min :P Så va faktiskt klar lagom till dom kom , trodde jag aldrig.
Sen blev det förfest hos Sanne, trevligt :) blev spel syppe och skitsnack i vanlig ordning
Vid 00.30 begav vi oss ner mot Kräm där vi dansade loss lite och sådär:) va inte så jätte mycket folk faktiskt, vilket va rätt skönt för då slipper man stå som en klistrad sill intill alla andra och försöka och röra sig .
Va hemma runt halv 4 kanske ? inte det minsta trött, men tvingade mig och sova efter ett stunds film tittande.

Igår låg jag heelt pall i sängen , fullkomligt knockad :S Va inte bakis eller något va bara extremt trött av någon konstig anledning. På kvällen blev det pizza, så jäkla onyttigt och onödigt av mig menmen, får helt enkelt träna hårdare i veckan !

Idag har jag och jenny varit i Skogen hos min bror.. när jag kom hem mumsade jag i mig kyckling potatis och currysås, NAMNAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela