Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Old times and pictures

Publicerad 2011-03-31 21:46:59 i Allmänt

Hittade lite "gamla" bilder när jag kolla igenom mina usb minne med bilder :)


Badar älsklings Ester , va för några somrar sen
Om jag inte minns fel så va de först eller andra sommaren i micaels och deras hus :)


Här är inte Maja alls gammal, hade nog nästan precis fått hem henne (:
nu börjar hon bli gammal och grå, blir hela 4 år nu i April


Malte som liiiiten bebis, detta året blir han TRE :O , tiden går alldeles för fort.


Näe hans mamma är inte kines, även om hans ögon såg lite kines aktiga ut som liten :D

Komemr kanske fler bilder vid ett annat tillfälle, orkar inte leta efter fler just nu
är inne på 4e dagen med huvudvärk, verkligen uuuuuunderbart !

Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2011-04-01 15:04:01

Nä, hans mamma är verkligen INTE en kines!!!! :) Eller.....???



Finaste sötaste underbaraste Ester....så saknad!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela