Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Mest bilder...

Publicerad 2011-03-18 19:33:23 i Allmänt

Tänkte först börja med och vissa två söta bilder på två söta barn från Jennys 30års kalas i lördags..


Malte med farmors(min mamma) handväska, visst är han söt i sin finskjorta och fluga :D
Nappen tycker vi dock han kan skippa nu när han börjar närma sig 3 år :P


Malte & Annie, Malte blev fullkomligt betuttad i Annie, han skulle hålla om henne, hålla henne i handen, krama henne, Ja det fattades bara att han ville pussa på henne också.. Dock va Annie lite svårflörtad, men Malte gav sig Inte ..Sötnosar !!

Nåja, det va det....
idag har jag först varit på gymmet imorse med Caroline (: , sen blev det en snabbsväng med Kenzo så han fick lättat på trycket, sen städade jag (någon som är förvånad??) har seriöst städmani, och då ljuger jag inte !
Städar MINST 5 ggr i veckan, även om det inte ens behövs så måste jag, får liksom kli i fingrarna eller något :S

Denna helgen bjuder väl inte på så mycket skulle jag tro, sitter fortfarande och funderar på om jag ska festa imorgon, eller inte...svårt det där !! Det återstår och se imorgon helt enkelt ..
Blir kanske gymmet i helgen också om Caroline hade tid/lust :)

Har väl inte direkt så mycket mer och berätta tror jag, men kan bjuda på någon bild till !!


Jag och Kenzo sitter och diskuterar dagens väder :P


I see you !!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-03-18 23:04:00

Hahaa Annie ser ju inte lite trött ut på den bilden..

Postat av: Alex

Publicerad 2011-03-19 10:11:30

Hon va nyvaken när hon kom så därför ;P

men visst e dom söta !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela