Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Kylder igen :/

Publicerad 2011-03-20 11:18:29 i Allmänt

Ja då var man cp förkyld IGEN! Verkligen skitkul...
Världens basröst har man fått också, killarna i målbrottet har ingen chans mot mig !!
Faktiskt inte kul och va förkyld , känns som jag är det stup i minuten numera, alltid något skit som avlöser det andra :S
Värst av allt är ju att de inte blir någon träning för min del förrens förkylningen är borta, buuuhu :(
jag personligen förstår inte dom som tränar när dom är förkylda, har ont i halsen feber osv...
Det är förfan farligt, men visst vill man leka med sin hälsa så be my guest ! Tycker bara det är idiotiskt, det är jävligt påfrestande för hjärtat om inte annat, man har ju hört nu ett par gånger folk som dött under träningar osv pga att dom varit så dumma och tränat när dom varit sjuka, Jag kan ju tycka att då får man egentligen skylla sig själv, SAMTIDIGT som det är hemskt !

men ja, mina åsikter som sagt(som jag säkerligen kommer få nån skit för)
men jag vet samtidigt att jag inte är ensam om och tycka detta , så PUSS på er!



Åter till min förkylning då, blev inget festande igår som man kanske förstår
vi var hos BrittMarie och Palle en stund på kvällen
På dagen var jag i stan med syrran och hennes kompisar, gick och åt på kinaresturang (dock inte stans bästa)
Fyfan 139:- för lite mat,(buffé) men är man inte så himla stor i maten som jag är så är det ett rån :P
men lite gott var det iallafall , fick köpt med mig en fin halsduk från VeroModa också :)

Idag blir det nog bara att ta det lugnt, om vi inte kör en runda till min bror
Ligger nog dock hellre hemma i sängen och tycker synd om mig själv, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela