Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Fredagen snart över..

Publicerad 2011-03-11 23:30:22 i Allmänt

Idag vakna jag typ över 1 timme innan klockan skulle ringa, väldigt irriterande så valde att gå upp istället och gjorde mig i ordning sen traska jag ner till gymmet, körde 1 timmes pass där , på vägen hem gick jag in om franckes och köpte nybakt bröd, namnam!
Så det blev frukost när jag kom hem, sen va jag så duktig(som vanligt) och städade hela lägenheten, våtmoppa och sådär, sen fick Kenzo sig en Kissrunda också!

Sen har väl dagen bara gått lite sådär utför, mitt högra öga har börjar klydda igen, vilket innebär inga linser och inget smink :/ Svider satan gör de.. Jag tror det är irritation för linserna, ögat får inte tillräckligt med syre så att säga. Och detta komemr så jävla olägligt eftersom jag både ska på kalas imorgon och sen är det tänkt att jag ska ut och festa på kvällen, men det lär ju inte hända om inte ögat blir bättre:S just nu ser det väldigt mörkt ut ..jävla helvetes ögon !!! Alltid är det något, det ena skitet avlöser det andra 
Det är ju inte så jävla snyggt och gå ut sminkad på ena ögat och ha ett annat som är svullet och irriterat
Men men, synen får ju faktiskt gå före, så är det itne bättre imorgon så får jag helt enkelt hoppa utekvällen och ta igen det nästa helg istället...men det återstår och se imorgon bitti!

Blir väl sängen så småningom, hopppas hoooppas att ögat mår bättre imorgon (Jag vet, mycket tjat om ögat)
men vafan.. det slår aldrig fel , så fort jagplanerat något ett tag så är där något skit som dyker upp !
kallas Alex´s ultimata tur !!!

Nu ska jag fortsätta och kolla på Noll Tolerans , bra film :)
Ha en fortsatt trevlig kväll era små troll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela