Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Fiifaan så gammal du är nu

Publicerad 2011-03-09 09:57:06 i Allmänt

Stort Grattis till min Syster Jenny som fyller 30 år idag. Nu går det bara utför det vet du om va?
fram med rullatorn, för den lär behövas :P tur en annan är ung fortfarande (A) Mohaha...
Iallafall Grattis till henne och hoppas du får en bra dag, <3





Annars har jag för en stund sen krängt frukost i sängen, fick dock själv göra den :/ var fan är hunken när man behöver honom ?!
Snart blir det våra bästa år, sen ska jag städa lite....

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-09 10:11:54

Tack! konstig kombination att vara så ung och vacker som jag men ändå behöva rullator? Snart blir du 25 och du vet vad man säger då? nä, inte jag heller, men jag säger kanske nåt då eller så säger jag ingenting eller så skickar jag en hälsning eller så skickar jag ingen hälsning eller så blir det plakat på stan eller så blir det inte plakat på stan eller så skickar jag in dig till efterlyst eller så skickar jag inte in dig till efterlyst och listan kan göras lång. Ursäkta mig, nu ska jag ta på mig mina stödstrumpor!

Postat av: Aleeex

Publicerad 2011-03-09 10:15:46

Hahah för helvete, oavsett så är 25 fortfarande yngre än 30 ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela