Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Shopping

Publicerad 2011-06-11 13:12:39 i Allmänt

Idag blev det en runda på stan med föräldrarna och Jenny!
blev en dyr shoppingrunda för min del..Detta blev det



Nya sommarskor från Scorett :) Superfina!


Ny bikiniöverdel, finare på dock! sen tvinga syrran mig och köpa den eller något :P


Nya solbrillor !! Använder dock inte de så ofta men bra när man kör bil om inget annat:P

Det var vad jag kom hem med!

Sen ska vi till Micael & grilla osv :) Trevligt!!
Mysa med brorsbarnen , fasters små charmtroll!

Det avr väl allt jag hade och dela med mig av idag, återkommer en annan dag!

BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela