Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Blöööööööööööööööörh

Publicerad 2011-07-16 11:31:47 i Allmänt

Hej, nu är jag här igen. Har väl inget jätte roligt och berätta
Gårdagen var i mina ögon helt onödig och vi kunde lika gärna ha hoppat över den dagen, & jag känner att det kunde varit likadant med denna dagen & denna dagen har precis börjat...näe är inte bitter är bara nere i en av mina svakor igen, har inte lust för något , tycker att allting är tråkigt och onödigt osv osv...

Idag händer det väl inte heller något speciellt , imorgon är det kalas för Theres så blir en dag i skogen!

Vad händer i den kommande veckan då? inget speciellt direkt, ska packa lite för nästa söndag åker jag på semester, vill införskaffa mig en laptop laddare för bilen också, för jag kommer inte stå ut att sitta i en bil i över 8 timmar utan att göra något.

bjuder på en ny bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela